Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Nowości
Reflektor szynowy LAMPA 24W 6500K
Reflektor szynowy LAMPA 24W 6500K
77,40 zł
szt.
Reflektor szynowy LAMPA 24W 4000K
Reflektor szynowy LAMPA 24W 4000K
77,40 zł
szt.
Reflektor szynowy LAMPA 15W 6500K
Reflektor szynowy LAMPA 15W 6500K
61,69 zł
szt.
Reflektor szynowy LAMPA 15W 4000K
Reflektor szynowy LAMPA 15W 4000K
61,69 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, nie był używany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą lub paragonem, w oryginalnym opakowaniu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt. Gwarantujemy wysoką jakość sprzedawanych przez nas produktów. Produkty sprzedawane w sklepie internetowym mixmaxworld.pl posiadają gwarancję producenta, której okres jest podany w opisie produktu. Gwarancja uznawana jest od dnia sprzedaży produktu, a jej podstawą jest zachowanie dowodu zakupu. W przypadku urządzeń posiadających kartę gwarancyjną, ważne jest jej zachowanie wraz z dowodem zakupu bez ingerencji kupującego. Gwarancję można realizować bezpośrednio w serwisach producentów lub poprzez nas, dostarczając nam na koszt własny produkt objęty gwarancją wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną poprzez pocztę. Warunki gwarancji i terminu jej realizacji są wyszczególnione na karcie gwarancyjnej lub stronie internetowej producenta. Na wszystkie pozostałe produkty udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.

 

Opis procedury reklamacyjnej: 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem : biuro@mixmaxworld.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
• imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt listem ekonomicznym poleconym (w przypadku uznania reklamacji, pieniądze zostaną zwrócone na konto). Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. 
Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go wraz z kopią dowodu zakupu. 
Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta. 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przedStałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu doww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl